۱۳۸۸/۵/۲

پاسخ فوری «رياست محترم جمهوري» به «مقام معظم رهبري» در مورد فرمان عزل مشايي!



مرتیکه الاغ! مشایی به توچه؟ تو مگر مرا رئیس جمهور نکردی؟ خب بگذار خبر مرگم سر فرصت ریاستم را کنم... چرا دخالت می‌‌کنی‌؟ چرا مرا خیط می کنی؟...
ما آبرویمان با این کارهای تو رفته! مردم به من ا.ن می گویند، به تو خ.ر. چرا متوجه نیستی؟ چرا همه اش ما را تابلو می کنی؟...
من مشایی را دوست دارم، چون یک جورایی به من نزدیک است. من او را می‌‌خواهم، او هم مرا می‌‌خواهد. تو را سننه؟ اصلا به توچه؟
ای ب
ر خر مگس معرکه لع...
لازم به یاد آور
یست که متن فوق تکه ای از نامه ای است که توسط سربازان گمنام امام زمان در بیت رهبری پاره پوره و گم و گور شد و همین یک تکه اش به ما رسید.


۳ نظر:

  1. با احترام
    بنده معتقدم که داستان انتخاب مشایی، کون چاک زدن بسیجی‌های ذوب شده در ولایت و فرو رفته ها در گه و کثافت، کشتن روح الامینی در زندان و نهایتا دخالت رهبر جنایتکار در عزل مشائی همگی یک سناریوی از پیش تعیین شده برای تغییر فضا بوده است.

    پاسخحذف
  2. به نظرم قضیه مشا یی، این سناریوها را احتمالا دنبال می کنه [در سناریو بودنش که شک نکنید، چون ره بر میتونست خصوصی به احمد ی نژاد بگه که بذارتش کنار (و احمد ی هم از ذوق زدگی اش هنگام ملاقات ها با ره بر نشان داده که مطیع است و لحظه ای درنگ نمی کند)، و این جنجال های ساختگی رسانه ای پیش نیاید]:

    - در برگذاری انتخابات و رفراندم، بهانه برای افت آرا احمد ی نژاد داشته باشند.
    - به دلیل مخالفت احمدی نژاد با حکم، ریاست جمهوری ایشان قبول نگردد.

    و در هر صورت، قصدشون خاموش کردن اعتراضات، و ترمیم چهره ره بری است. و خراب کردن کاسه کوزه های تقلب بر سر احمد ی

    پاسخحذف
  3. یه پیشنهاد،
    چرا مردم در خونه ها شونو رنگ سبز نمی‌زنند؟

    پاسخحذف

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی