۱۳۸۸/۴/۲۹

یک کودتای استثنایی: این یکی‌ از خطرناکترین کودتاهایی است که تاریخ بشر تا کنون شناخته است!

اوج ترور: حتی نگفتن هم جریمه دارد! منظور پیشوا ("خامنه ای رهبر") مخالفانی از میان روحانیون هستند که از ترس سکوت کرده اند. پیشوا می‌‌خواهد آن‌ها را به حرف در بیاورد تا "لبیک یا خامنه ای" بگویند! من فکر می‌‌کنم زبان بریدن هم کم کم باب شود! ای کاش جرج ارول زنده بود و حکومت توتالیتر اسلامی را می‌‌دید!

کودتای اسلامی در ایران شکل «مهندسی»‌ شده کودتای کلاسیک است. کودتاگران از کودتا حرف نمی زنند، اما به موازات زندگی‌ عادی مردم را روحا و جسما ترور می‌‌کنند. دستگیری های انبوه و آزاد کردن های قطره ای، ترور را فرسایشی می‌‌کنند. ابزارهای مختلف این کودتا، از صدا و سیما و سایت های دولتی گرفته تا نیروهای امنیتی‌ و اطلاعاتی، از سوی بیت پیشوا هماهنگ و هدایت می‌‌شوند.
این یکی‌ از خطرناکترین کودتاهایی است که تاریخ بشر تا کنون شناخته است.
نیروهای سرکوبگر این رژیم را نه فقط با امتیازهای مادی، که با نماز و دعا و خلسه های دینی مست و وحشی می کنند. به همین منظور حکومت می کوشد با ابزارهای گسترده تبلیغی به پیشوا - بر خلاف پیشوا در حکومت های کلاسیک فاشیستی - حالتی عارفانه و زاهدانه بدهد. برای چنین" رهبری" باید مریدان جان بدهند و جان بگیرند: «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» تلطیف شده «خمینی عزیزم، بگو تا خون بریزم»!
جکومت اسلامی پیشوا می‌‌خواهد مردم را در حالت اعتکاف دائم نگه دارد و حتی کودکان را هم در اردوهای بسیج - که مدام گسترده تر و همه گیر می‌‌شوند - به تبعیت وعبودیت عادت دهد. با این حکومت اسلامی، مرگ مطلق به ویرانی کل زندگی کمر بسته است.

۱ نظر:

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی