۱۳۸۸/۱۰/۸

فکر کنم به زودی فریاد زدن زیر مشت و لگد و چاقوی مزدوران هم خشونت طلبی محسوب شود !



جمع کنید بساط این بحث های سوپردولوکس عدم خشونت را. مردم فقط کمی از خودشان دفاع کرده اند، همین !
اول ثابت کنید در تظاهرات مردم شرکت داشته اید، ثابت کنید در خیابان مشت و لگد و باتوم خورده اید و هیچ واکنشی نشان نداده اید، بعد نسخه بییچید.
تردید نیست که خشونت و خشونت طلبی محکوم است. اما در برابر یک رژیم جنایتکار، حد اقل واکنش به کنش خشونت، که واکنش طبیعی دفاع از خود است، کاملا مجاز است.

فکر کنم به زودی فریاد زدن زیر مشت و لگد و چاقوی مزدوران هم خشونت طلبی محسوب شود!


مردم شریف و تحت ستم ایران که علیرغم انواع تضییقات و تهدیدات، برای آزادی خواهی به خیابانها می آیند، از همه سو در فشارند: از یک سو درمعرض گلوله مزدوران و مشت لگد و چاقوی لباس شخصیها و باتوم پلیس، از سوی دیگر فشار عده ای در کنار گود که توصیه می کنند حتی اگر بشدت کتک می خورید و سرو صورتتان خونی است، فریاد نزنید، مبادا که به خشونت طلبی تعبیر شود.

این کاسه های داغتر از آش وطنی ظاهرا از مهاتما گاندی هم گاند یترند. موقع بخور بخور هم از هر بخوری بخورترند و آش و کاسه را یک جا می خورند. فقط موقع کتک خوردن از لباس شخصی ها، شخصا در صحنه حضور ندارند و بیرون از گود نظارت می کنند.



۱۰ نظر:

  1. آفرین!!! وافعا که بسیار نکته سنج و صحیح این مسئله رو ادا کردی. تنها تعجب من اینه که چرا لینک به این موضوع حساس در سایت بالاترین در بخش سرگرمی!!! وارد شده.

    پاسخحذف
  2. واقعا دو روز که جناح خود مل شروع کرده دم از عدم خشونت می زنه می خواستم چیزی بنویسم که این مطلب آرومم کرد با اجازت اینو پخش می کنم.

    پاسخحذف
  3. شما حق دارید. اینها حتمن جایی خوانده اند و یا شنیده اند که روش مسالمت آمیز به نتیجه رسیده است!!!کاربرد مکانیستی یک ایده در هر زمان و مکان!!! پیروز باشید.

    پاسخحذف
  4. من با حرفات صد درصد موافقم؛
    بعضیا مث اینکه از گرفتن ژست های چس روشنفکری دست بردار نیستن؛ بابا یارو داره به دختر مردم تو زندون تجاوز میکنه اینا میگن دست به خشونت نزنین؛ کدوم خشونت؟ مردم چند نفر رو کشتن؟ به کی تیر اندازی کردن؟ چند تا بسیجی رو از رو پشت بوم پایین اندازختن؟ چند تا ضد شورش کثافت رو تیکه تیکه کردن؟ رو کی قمه کشیدن؟ واقعا شعور این اقایون روشن فکر دچار تیرگی شده؛ اینو نگاه کن؛ آدم فقط میمونه چه...... تو مغز اینا داره قل قل میکنه:؛
    عزت الله سحابی: مصحلت ما این نیست که پای آقای خامنه ای را وسط کشیده و شعار علیه رهبر دهیم؛ ماباید به هر وسیله ای، تبلیغ، ترویج، نوشتن، انتشار اسناد به وی نشان دهیم که احمدی نژآد بلای جان ایران است؛ حضورش نابودی ایران است؛
    اینا چی میکشن مغزشون اینطوری زایل شده؟؟؟؛
    http://www.mellimazhabi.org/news/122009news/2712sehabi.htm

    پاسخحذف
  5. be nazare man dore gandi tamom shode. man mokhalefe khoshonat hastam vali. fekrmikonam ke noke hamle bayad be basij va lebas shakhsi ha bashe.va bayad aval an hara sar kob kard.niroye entezami khodesh kenar mire.

    پاسخحذف
  6. دفاع از خود مشروع و طبیعی است

    پاسخحذف
  7. با تشکر از همه دوستان

    من هر کار می‌کنم نمی تونم در بالاترین لاگین کنم و جواب نظرات را بدهم.

    فقط مختصر :

    دفاع از خود حق مسلم ماست

    لطفا اگر می‌‌توانید این نظر را به آنجا منتقل کنید

    پاسخحذف
  8. اگه گاندی بود جواب اینو چی می داد؟

    http://www.youtube.com/watch?v=_pG7wEQAuUU

    پاسخحذف
  9. فکر کنم این مطلب از دستشون در رفت توی سایت دنباله اومد. من اینو اونجا دیدم و به خودم گفتم بالاخره یکی حرف مردمی رو زد که با این جانی ها رو در رو هستن. صداشون از جای گرم در می اد. به اون بدبختی که ماشین نیروهای انتظامی سه بار از روش رد شد، می گن خشونت به خرج نده. اصلا اینا کین که دارن برای مردم تعیین تکلیف می کنن. انتظار دارن مردم برن هنوز بعد از این همه کشتار و شکنجه و تجاوز تو خیابون برن و بگن رای ما رو لطفا پس بدید.

    پاسخحذف
  10. ببخشید، اشتباه شد. منظورم از سایت دنباله، بالاترین بود. این مطلب رو توی "بالاترین" خوندم، نه "دنباله".

    پاسخحذف

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی