۱۳۸۸/۱۲/۲۲

رژیمی که سی سال آتش به جان و مال مردم زده، مردم را از آتش چارشنبه سوری می ترساند !



صبح تا شب دارند فیلم های دلخراش از صدمه دیدن مردم در چهارشنبه سوری نشان می دهند، تا مردم دست به آتش نزنند و "سالم" بمانند.
رژیمی که اصلا فلسفه وجودی اش صدمه زدن به ملت است و مدام
به جان و مال مردم صدمه می زند، یکدفعه نگران صدمه دیدن مردم در چهارشنبه سوری شده! اصلا چهارشنبه سوری کلمه ممنوعه شده ...

حکومتی که مردم را در جهنم حکومتش سوزانده، حالا نگران است که مردم در جشن "غیرشرعی" چهارشنبه سوری - خدای نکرده - دست و بالشان بسوزد!

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس این پدر سوخته
ها را !


۴ نظر:

  1. -

    Link at

    http://www.persiancultures.com/


    All the best

    -

    پاسخحذف
  2. ورود مستقيم شخص خامنهاى به صحنه، براى جلوگيرى از خيزش چهارشنبهسورى در شرايطى است كه تهديدات و خط و نشان كشيدنهاى بالاترين كارگزاران رژيم و سركردگان ريز و درشت ارگانهاى سركوبگر و «عمليات كشف و ضبط مواد محترقه» تا اشك تمساح ريختن براى «عواقب و آثار سوء آتش سوزى براى جوانان».. نتوانسته است، از اشتياق عموم مردم ايران به ويژه جوانان شجاع از شركت در خيزش ملى چهارشنبهسورى بكاهد.

    پاسخحذف
  3. مردم بهپاخاسته ايران در واكنش به اقدامهاى هيستريك آخوندها از دو هفته پيش با آمادهسازيهاى بىسابقه، به پيشواز اين جشن ملى رفته و خود را براى خيزش عظيم چهارشنبهسورى، كه به نمادى براى بيان انزجار مردم ايران از رژيم آخوندها تبديل شده، آماده مىكنند. پژواك صداى فشفه و ترقه در كوچه و خيابانهاى شهرهاى مختلف كشور بر هراس رژيم آخوندها مىافزايد

    پاسخحذف
  4. عباس جعفري دولت‌آبادي يكشنبه شب در ديدار قضات دادسرا و محاكم انقلاب تهران با ‌آيت‌‌الله نوري همداني طي سخناني با اشاره به حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت:تعداد محكوم به اعدام شدگان در حوادث روز عاشورا را شش نفر اعلام كرد جعفري دولت‌آبادي در پايان از حضرت آيت‌الله نوري همداني به عنوان مدافع جدي ولايت تقدير كرد و گفت: مواضع و روشنگري‌هاي آيت‌الله نوري همداني موجب دلگرمي قضاتي است كه پاي نخست مبارزه با مخالفان نظام به شمار مي‌رونداين است نتيجه سازش وقدرت گرفتن ولايت فقيه . اگر جنبش رو به سکوت رود مطمئن باشيد که اين شتر در خانه همه خواهد خوابيد. پس دست به دست هم پيش به سوی چهارشنبه سوری از نوع قيام عاشورا ازادی بها دارد

    پاسخحذف

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی