۱۳۸۸/۵/۱۶

گویندگان خبر از گردانندگان ترور روانی‌ اند....وظیفه عاجل ملی‌: تحریم مطلق صدا و سیمای نحس حکومت !


حکومت اسلامی فقط بیرون از خانه ترور نمی کند، داخل خانه، درجمع خانواده و سر میز شام هم با دیکته اخبار و نصیحت و ارشاد و...، ما را ترور می کند!

مسجد و نماز جمعه و ...ابزارهای بیرونی، و صدا و سیما ابزار داخلی ترور هستند... ما به خانه می‌‌آییم و در اتاق تلویزیون را روشن می‌‌کنیم. به این ترتیب اتاق نشیمن ما در چشم بهم زدنی به اتاق بازجویی تبدیل می شود!
به ما در اتاق خودمان و بدون آنکه واقعأ خواسته باشیم، اطلاع رسانی می شود! آنها اطلاعاتی را به ما "می‌ رسانند"، که اطلاعاتی‌ها ساخته و پرداخته اند...
تهیه کنندگان و گردانندگان برنامه خبر، همه عناصر مورد اعتماد اطلاعاتی‌ هستند. آنها با همکاری و هماهنگی‌ با خبرگزاری های دولتی (فارس، ایرنا، و...) اخبار را جعل و به نحو رژیم پسندانه ای ترکیب و ارائه می‌‌کنند. نحوه ارائه اخبار از مهمترین بخشهای ترور روانی است: اخبار باید با لحنی قابل باور و متقاعد کننده خوانده شوند.

گویندگان (درست مثل بازجویان) گاه برای کاستن از فضای جدی خبری، سعی‌ می‌‌کنند محیطی‌ خودمانی ایجاد کنند، تا بینندگان آنها را از خود بدانند... به این ترتیب در یک روند پیچیده اطلاعاتی-روانی‌، بیننده و شنونده خبر در اتاق شخصی‌ خودش مورد بازجویی (شستشوی مغزی، دیکته اطلاعاتی و...) بازجویان "محترم و خوش صدا" قرار می‌‌گیرد...

روشن است که نه فقط برنامه‌های خبری، که سایر برنامه ها (از جمله برنامه کودک) جهت شستشوی مغزی جامعه ارایه می شوند...

با تحریم کامل صدا و سیما، می توانیم براحتی بخشی از ترور حکومتی را خنثی کنیم.




۴ نظر:

  1. مرگ بر دیکتاتور و طرف دارنش

    پاسخحذف
  2. خيلي جالب توضيح داده اي.
    موفق باشي

    پاسخحذف
  3. سلام
    لطفا به سایت زیر بیاید و نظر خود را بیان کنید
    www.azadiran.co.cc

    پاسخحذف
  4. هميشه به يادخون هاي سبز باشيم

    پاسخحذف

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی