۱۳۸۸/۶/۳

تقسیم کار اطلاعاتی‌: در بازداشت گاه‌ها با شکنجه، و در خانه‌ها با صدا و سیما مردم را رام و آرام می‌‌کنند !


کار سازمانی
و تقسیم وظایف به این می گویند: عده ای از شکنجه گران مردم را در شکنجه گاه ها سر براه می کنند، عده ای از همکارانشان هم با صدا و سیما باقی مردم را رام و آرام می کنند !

مسئولان صدا و سیمای حکومت براستی که در جنگ روانی‌ استادند:
از یکسو با نمایش چهره های خسته و سرخورده متهمان زیر سایه دو عکس بزرگ خمینی و خامنه ای در "دادگاه"، مردم را تحقیر و م
رعوب می کنند، از سوی دیگر، در انتهای همان بخش خبری،" گوشه هایی از طببیعت سر سبز استان گلستان" را نشان می دهند، تا ایجاد تعادل کنند و قربانیان را برای ادامه مراحل بعدی ترور سر پا نگه دارند.

صدا و سیما بخش لاینفک ترور حکومتی واز مهمترین ابزار کودتا گران است. به آن عادت نکنیم، آن را تحریم کنیم.

گول پخش مستقیم فوتبال و فیلم و سریال و" برنامه های سرگرم کننده" را نخوریم. اینها همه اش برنامه است برای سرگرم کردن و سرگردان کردن. دان می پاشند تا کبوتر ها جمع شوند... با پای خود به قربانگاه نرویم.





۱ نظر:

  1. خیلی منطقی بود مرسی.
    خوشبختانه عاقلها هوشیار هستند.به جز عده ای طرفدار احمق که لیاقتشون هم بیشتر از سریالهای ابدوغ خیاری نیست کسی به برنامه ها توجه نداره.
    فکر نکنید با نشون دادن دادگاه مردم رو تحقیر میکنن!
    ادمهایی رو میبینم { حتا بی سواد} که با دیدن دادگاه ها میگن{ کار رژیم تموم شده} باور میکنی؟ نمیگن تموم میشه.. میگن تموم شده.. با دیدن تلویزیون نیست که مردم توی خونه هاشون هستن.. مردم همه ناراضی پای تی وی هم به رژیم بدو بیراه میگن.
    من فکر میکنم این کرختی روحی که دچارش هستن با دیدن یا ندیدن تی وی حل نمیشه.روزهای اول بعد از انتخابات اندازه همه سالها فیلم و سریال پخش کردن.. اونهایی که باید می اومدن اومدن.. اونایی که عادت دارن به تو خونه موندن موندن.

    پاسخحذف

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی