۱۳۸۸/۸/۱۲

رژیم گندیده آخوندی همه چیز را به گند کشید...



آخوندها نه فقط آیینها و سنتهای ملی ما نظیر مهرگان و نوروز؛ كه حتی سنتها، ارزشها، آیینها و فرهنگ خودشان را هم - كه خواسته یا ناخواسته با فرهنگ ما عجین شده بود - به گند کشیدند:

"برادر" و "خواهر"، بسیجی ها و گشت ثارالله و گشت ارشاد را تداعی می کنند و بوی بازجویی می دهند.
صدای "اذان" بوی خوب زنگ آخر مدرسه نمی دهد، بوی زندان می دهد و مثل صدای در آهنی سلول در ذهن جیرجیر می کند.
"حاجی" دیگر همسایه دیوار به دیوار نیست، شکنجه گر است.
"شله زرد" تاسوعا بوی خون و توطئه می دهد و "سحری"، طعم روزه های "سرگنجیشکی" کودکی را از دست داده است.

زندگی شیرین نیست:
پدر سه شیفته کار می کند و باز خرج نمی رسد،
برادر کلیه اش را دیری است كه فروخته وهنوز جهاز خواهر فراهم نشده است.
ما هر چه داریم، می فروشیم، تا خواهرمان خود را نفروشد.

زندگی تلخ شده است، آخوندی شده است.



۴ نظر:

  1. مرگ بر آخوند و منبر

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی به این استدلال توجه فرمائید ، اگر من بگویم آقایان اسلام دین بسیار خوبی است ولی من نمیحواهم ، می خواهم یک دین دیگر اختیار کنم . من مرتد و باید کشته شوم چون پدر و مادر من مسلمان بودند و من مرتد فطری هستم . ولی اگر من و شما بگوییم که این قرآن که شما مسلمان ها( بدون انکه خوانده باشید)، قبول دارید، اینجاش ایراد دارد ، به اعتقاداب مسلمانها توهین کرده ایم . یعنی اینکه مسلمان میتواند مرا بکشد ، عیبی ندارد ولی من اگر ایراد بگیرم کافرم و باید بمیرم . آی ر... به این قرآن و به این دین و به این ایمان. من سالهاست که به این توهین میکنم . همانطور که خیلی ها گفته اند به بظر من تا آخوند به دار آویخته نشود ، مملکت ما آزاد نخواهد شد . درود به تمام آزادی خواهان ایران زمین و درود بر شما که روشنگری میکنید.

    پاسخحذف
  3. هموطن عزیز ، ممنون از نوشته تان ، عزیزم ما ١٤٠٠ سال است که گرفتار این دین اسلام ناب محمدی هستیم . این قرآن سر تا پا ی نوشته ها ضد و نقیض و داستانهای مسخره است، خوب خوانده ام و آیه ها را تقریبأ حفظ هستم . ولی همین آقای خاتمی عوام فریب میبوسد و روی سرش میگذارد . میدونی چرا ؟ درود بر شما

    پاسخحذف
  4. خميني به روح اعتقاد داشت ؟
    اگه داشت ...

    پاسخحذف

فهرست وب‌لاگ‌های ايرانی